Kahitna – Cantik

intro: A
A D A
Cantik Ingin rasa hati berbisik
D C#m Bm E
Untuk melepas keresahan Dirimu
A D A
Cantik Bukan ku ingin
mengganggumu
D C#m Bm E
Tapi apa arti merindu Selalu
D Bm
Walau mentari terbit di utara
D G E
Hatiku hanya untukmu
chorus:
A F#m
Ada hati yang termanis dan penuh
cinta
Bm E
Tentu saja kan kubalas seisi jiwa
A F#m
Tiada lagi Tiada lagi yang ganggu
kita
Bm D E A
Ini kesungguhan Sungguh aku
sayang kamu
int A
A D A
Cantik Bukan kuingin
mengganggumu
D C#m Bm E
Tapi apa arti merindu Selalu
D Bm
Walau mentari terbit di utara
D G E
Hatiku hanya untukmu
chorus:
A F#m
Ada hati yang termanis dan penuh
cinta
Bm E
Tentu saja kan kubalas seisi jiwa
A F#m
Tiada lagi Tiada lagi yang ganggu
kita
Bm D E A
Ini kesungguhan Sungguh aku
sayang kamu
D C#m
Ingin ku berjalan menyusuri cinta
Bm D E
Cinta yang abadi untukmu
selamanya
F#
Heeeei..
B G#m A D E
heya ya ya heya ya ya heya
chorus:
A F#m
Ada hati yang termanis dan penuh
cinta
Bm E
Tentu saja kan kubalas seisi jiwa
A F#m
Tiada lagi Tiada lagi yang ganggu
kita
Bm D E A
Ini kesungguhan Sungguh aku
sayang kamu
A F#m
Ada hati yang termanis dan penuh
cinta
Bm E
Tentu saja kan kubalas seisi jiwa
A F#m
Tiada lagi Tiada lagi yang ganggu
kita
Bm D E A
Ini kesungguhan Sungguh aku
sayang kamu
A F#m
heya ya ya heya
Bm D E A
Ini kesungguhan Sungguh aku
sayang kamu

Post a Comment

loading...